zondag 5 mei 2013

Een mooie kaart gemaakt voor een lift challenge.

 Ik heb de kaart zo gemaakt zodat ik er ook iets in kan doen een leuke bon of geld. Als ik het goed gedaan heb dan doe ik mee met een lift challenge van http://liftchallenge.blogspot.nl/p/uitleg.html . En erg leuk om te doen. Je moet een kaart na maken maar dan met je eigen kleurtjes en vormen. Als het er maar op lijkt. Voor mij is het de eerste keer en mijn 2 de kaart die ik ooit gemaakt heb maar zo probeer ik het een beetje te leren om kaarten te maken. Fijne dag.

8 opmerkingen:

  1. Nou, als dit pas je tweede kaart is! Dat belooft dan nog wat :) Heel mooi is deze, prachtig van kleur. Het lijkt alsof je gesponst hebt op de ondergrond. Leuk idee ook om er een mapje van te maken. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjan bedankt voor je berichtje ik vond het super leuk om te doen.

      Groetjes colette

      Verwijderen
  2. Hoi Colette, Je kaart heb je heel goed gelift zeg! Dat lijstje erop is super!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerie bedankt voor je berichtje. Ook deze kaart was weer super leuk om te doen. Zo kan ik het een beetje leren om kaarten te maken. Ik ben ook even op jou blog geweest en ik vind dat je hele mooie kaarten maakt.

      Groetjes colette

      Verwijderen
  3. Nou ontzettend leuk gelukt! En je hebt je meteen al aan een envelop-achtige kaart gewaagd, super! Leuk dat je meedoet met onze liftchallenge, hopelijk tot de volgende keer?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nadine bedankt voor je berichtje ik vind het super leuk om mee te doen en zo te leren hoe je leuke kaarten kan maken en mijn eigen draai er aan te geven.

      Groetjes colette

      Verwijderen
  4. Talent!! Als dit je tweede kaart is, wat super zeg, en helemaal dat je er een envelop ervan hebt gemaakt, daar leent het zich prima voor!Erg leuk dat je met zoveel plezier hebt mee gedaan, dus ik zeg gewoon, tot de volgende keer!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cornelie bedankt voor je lieve berichtje en zeker tot de volgende keer. Ik heb er nu al zin in.

    Groetjes colette

    BeantwoordenVerwijderen